11 Şubat 2011 Cuma

Gerçekten bu sonuncu, söz veriyorum.


Oldum olası, hep büyük çantaları beğenmişimdir. Büyük, maskülen, şatafatsız, şekli sabit ve mümkünse uzun saplı. Büzüşen çantaları, yapay derilileri, aşırı süslü olanları, geometrik olmayanları, reklam panosu niyetine üretilenleri bir şekilde beğenemiyorum. Bu yüzden yıllardan beri, alacak çanta bulamadığımdan, çantaya herhangi bir düşkünlüğüm olmadı. Neredeyse bütün orta okul, lise ve de üniversite yıllarımın bir kısmı, en büyük boy açık mavi bir Eastpak ile geçti diyim siz anlayın. Annem çok kızıyordu bu halime ama işte yapacak bir şey yok :)

Asos'dan, bu yukarıdaki çantayı pek bir beğendim ama alayım mı almayayım mı, emin olamıyorum. Onbeş gün önce aldığım çantadan sonra, bunu da alırsam, olayın bokunu çıkarmış gibi olmaktan çekiniyorum. Yıllar boyunca sen tek tük al, son iki haftada iki tane birden al. Bana kalırsa, yeniliklere açık bir kişiliğim var. Bu, ondan dolayı.....Keşke, herkes benim gibi düşünse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder